Το μάθημα εντάσσεται στη Β' Φάση ("Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Ειδικών Διδακτικών") του προγράμματος πρακτικής άσκησης του τμήματος. Σκοπός του είναι η σύνθεση των γνώσεων και των ικανοτήτων που ανέπτυξαν οι φοιτητές κατα τη διάρκεια των σπουδών τους σχετικά με την εκπαιδευτική αξιοποίηση των ΤΠΕ σε ένα ενιαίο, λειτουργικό σύστημα και η δοκιμή τους στην πράξη. Ειδικότερα, οι φοιτητές/τριες σχεδιάζουν εκπαιδευτικές παρεμβάσεις με την χρήση ΤΠΕ και τις εφαρμόζουν σε Νηπιαγωγεία, Δημοτικά, Παιδικούς σταθμούς κλπ όπου παρέχονται αυθεντικές συνθήκες εκπαίδευσης. Με τον τρόπο αυτό διευκολύνεται η ανάπτυξη της ικανότητας σχεδιασμού και διαχείρισης μαθησιακών δραστηριοτήτων με ΤΠΕ στις πραγματικές συνθήκες εφαρμογής τους έτσι ώστε να είναι ενδιαφέρουσες και ευχάριστες για τα παιδιά και να συνάδουν ταυτόχρονα με τις αρχές της σύγχρονης διδακτικής.
Στόχοι του μαθήματος περιλαμβάνουν:
- την εφαρμογή των αρχών του μαθησιακού σχεδιασμού με ΤΠΕ για την παραγωγή μαθησιακών δραστηριότητων διαφόρων μορφών σύμφωνα με τις επιταγές της διδακτικής των αντικειμένων και το επίσημο πρόγραμμα σπουδών που ισχύει κάθε φορά
- την ανάπτυξη ικανότητας εφαρμογής και διαχείρισης των μαθησιακών σχεδίων σε πραγματικές συνθήκες
- κριτική αναθεώρηση της υλοποίησης μαθησιακών δραστηριοτήτων για την αξιολόγηση, επέκταση και βελτίωση αυτών
- ανάπτυξη ικανότητας αξιολόγησης του μαθησιακού περιβάλλοντος και αποτελέσματος
Το μάθημα εντάσσεται στη Β' Φάση ("Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Ειδικών Διδακτικών") του προγράμματος πρακτικής άσκησης του τμήματος. Σκοπός του είναι η σύνθεση των γνώσεων και των ικανοτήτων που ανέπτυξαν οι φοιτητές κατα τη διάρκεια των σπουδών τους σχετικά με την εκπαιδευτική αξιοποίηση των ΤΠΕ σε ένα ενιαίο, λειτουργικό σύστημα και η δοκιμή τους στην πράξη. Ειδικότερα, οι φοιτητές/τριες σχεδιάζουν εκπαιδευτικές παρεμβάσεις με την χρήση ΤΠΕ και τις εφαρμόζουν σε Νηπιαγωγεία, Δημοτικά, Παιδικούς σταθμούς κλπ όπου παρέχονται αυθεντικές συνθήκες εκπαίδευσης. Με τον τρόπο αυτό διευκολύνεται η ανάπτυξη της ικανότητας σχεδιασμού και διαχείρισης μαθησιακών δραστηριοτήτων με ΤΠΕ στις πραγματικές συνθήκες εφαρμογής τους έτσι ώστε να είναι ενδιαφέρουσες και ευχάριστες για τα παιδιά και να συνάδουν ταυτόχρονα με τις αρχές της σύγχρονης διδακτικής.
Στόχοι του μαθήματος περιλαμβάνουν:
- την εφαρμογή των αρχών του μαθησιακού σχεδιασμού με ΤΠΕ για την παραγωγή μαθησιακών δραστηριότητων διαφόρων μορφών σύμφωνα με τις επιταγές της διδακτικής των αντικειμένων και το επίσημο πρόγραμμα σπουδών που ισχύει κάθε φορά
- την ανάπτυξη ικανότητας εφαρμογής και διαχείρισης των μαθησιακών σχεδίων σε πραγματικές συνθήκες
- κριτική αναθεώρηση της υλοποίησης μαθησιακών δραστηριοτήτων για την αξιολόγηση, επέκταση και βελτίωση αυτών
- ανάπτυξη ικανότητας αξιολόγησης του μαθησιακού περιβάλλοντος και αποτελέσματος
Το μάθημα εντάσσεται στη Β' Φάση ("Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Ειδικών Διδακτικών") του προγράμματος πρακτικής άσκησης του τμήματος. Σκοπός του είναι η σύνθεση των γνώσεων και των ικανοτήτων που ανέπτυξαν οι φοιτητές κατα τη διάρκεια των σπουδών τους σχετικά με την εκπαιδευτική αξιοποίηση των ΤΠΕ σε ένα ενιαίο, λειτουργικό σύστημα και η δοκιμή τους στην πράξη. Ειδικότερα, οι φοιτητές/τριες σχεδιάζουν εκπαιδευτικές παρεμβάσεις με την χρήση ΤΠΕ και τις εφαρμόζουν σε Νηπιαγωγεία, Δημοτικά, Παιδικούς σταθμούς κλπ όπου παρέχονται αυθεντικές συνθήκες εκπαίδευσης. Με τον τρόπο αυτό διευκολύνεται η ανάπτυξη της ικανότητας σχεδιασμού και διαχείρισης μαθησιακών δραστηριοτήτων με ΤΠΕ στις πραγματικές συνθήκες εφαρμογής τους έτσι ώστε να είναι ενδιαφέρουσες και ευχάριστες για τα παιδιά και να συνάδουν ταυτόχρονα με τις αρχές της σύγχρονης διδακτικής. · την εφαρμογή των αρχών του μαθησιακού σχεδιασμού με ΤΠΕ για την παραγωγή μαθησιακών δραστηριότητων διαφόρων μορφών σύμφωνα με τις επιταγές της διδακτικής των αντικειμένων και το επίσημο πρόγραμμα σπουδών που ισχύει κάθε φορά · την ανάπτυξη ικανότητας εφαρμογής και διαχείρισης των μαθησιακών σχεδίων σε πραγματικές συνθήκες · κριτική αναθεώρηση της υλοποίησης μαθησιακών δραστηριοτήτων για την αξιολόγηση, επέκταση και βελτίωση αυτών · ανάπτυξη ικανότητας αξιολόγησης του μαθησιακού περιβάλλοντος και αποτελέσματος |
- Διδάσκων: Ageliki Dimitrakopoulou
- Διδάσκων: Giorgos Fesakis
- Διδάσκων: Despoina Koutsomanoli Filippaki
- Διδάσκων: Konstantinos Kozas
- Διδάσκων: Georgios Kritikos
- Διδάσκων: Dimitrios Markouzis
- Διδάσκων: Alexandra Papamargariti
- Διδάσκων: Panagioula Veneti
- Διδάσκων: Stamatia Volika