- Διδάσκων: Maria Antoniadou
- Διδάσκων: Stavroula Apostolaki
- Διδάσκων: Eleftherios Armenakis
- Διδάσκων: Vera Eirini Chandra
- Διδάσκων: Dimitrios Koutsourakis
- Διδάσκων: Ioannis Moutafis
- Διδάσκων: Spyridoula Neofytou
- Διδάσκων: Eleftheria Papathanasiou
- Διδάσκων: Konstantinos Papathanasiou
- Διδάσκων: Evgenia Tsailakopoulou
- Διδάσκων: Christina Tsirigou
- Διδάσκων: Ioannis Velis
- Διδάσκων: ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΑΛΑΧΟΥΖΟΥ
- Διδάσκων: ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΥ
- Διδάσκων: ΕΡΜΙΟΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗ
- Διδάσκων: ΜΑΡΙΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΒΑΠΟΡΙΔΟΥ
- Διδάσκων: ΙΩΑΝΝΑ ΒΑΡΣΑΜΑ
- Διδάσκων: ΧΡΗΣΤΟΣ ΓΕΩΡΓΟΥΣΗΣ
- Διδάσκων: ΜΑΡΙΑ ΓΟΤΟΥΧΙΔΟΥ
- Διδάσκων: ΜΑΙΡΗ ΘΕΟΛΟΓΟΥ
- Διδάσκων: ΓΕΩΡΓΙΑ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΘΕΟΤΙΚΟΥ
- Διδάσκων: ΚΑΣΣΙΑΝΗ ΙΑΚΩΒΑΚΗ
- Διδάσκων: ΕΛΕΝΗ ΙΩΣΗΦΙΔΟΥ
- Διδάσκων: ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΚΑΖΑΚΟΥ
- Διδάσκων: ΔΗΜΗΤΡΑ ΚΑΛΥΒΑ
- Διδάσκων: ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ
- Διδάσκων: ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΙΟΥ
- Διδάσκων: ΣΤΥΛΙΑΝΗ ΚΑΤΟΛΕΩΝ
- Διδάσκων: ΒΑΡΒΑΡΑ ΚΟΣΙΝΑ
- Διδάσκων: ΙΩΑΝΝΑ ΚΟΥΒΑΡΑ
- Διδάσκων: ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΟΥΜΑΡΑΔΙΟΣ
- Διδάσκων: ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΚΟΥΡΛΗ
- Διδάσκων: ΕΥΤΥΧΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗ
- Διδάσκων: ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΜΑΡΚΟΥΪΖΟΥ
- Διδάσκων: ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΜΠΑΜΠΑΤΣΟΥΛΗ
- Διδάσκων: ΣΤΑΥΡΟΣ ΝΑΚΗΣ
- Διδάσκων: ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΞΑΝΘΟΠΟΥΛΟΥ
- Διδάσκων: ΜΕΛΠΟΜΕΝΗ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ
- Διδάσκων: ΘΩΜΑΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ
- Διδάσκων: ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΠΕΤΛΙΑΚΟΒΑ
- Διδάσκων: ΕΥΤΥΧΙΑ ΠΛΟΥΜΠΗ
- Διδάσκων: ΘΕΟΔΩΡΑ ΠΡΕΚΑΤΕ
- Διδάσκων: ΑΡΙΣΤΕΑ ΣΑΓΙΑΝΝΗ
- Διδάσκων: ΑΓΑΠΗ ΣΑΜΛΙΔΟΥ
- Διδάσκων: ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΑΡΙΔΑΚΗΣ
- Διδάσκων: ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΑΝΔΡΙΑΝΑ ΣΤΟΥΠΑ
- Διδάσκων: ΜΑΡΙΑ ΣΥΡΙΑΝΟΥ
- Διδάσκων: ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΤΖΟΥΜΕΡΚΙΩΤΗΣ
- Διδάσκων: ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΤΙΦΤΙΚΟΓΛΟΥ
- Διδάσκων: ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΤΡΑΝΤΟΥ
- Διδάσκων: ΣΟΦΙΑ ΤΣΩΝΗ
Με δεδομένο ότι η ένταξή της ψηφιακής μάθησης στην εκπαίδευση και η θεσμική κατοχύρωση του μιντιακού γραμματισμού και στις δύο βαθμίδες της εκπαίδευσης αποτελεί πραγματικότητα, οι εκπαιδευτικοί καλούνται να απαντήσουν με μια επαγγελματική στάση που θα τους επιτρέπει να χρησιμοποιούν τα Νέα και Ψηφιακά Μέσα στην εκπαίδευση, στηριζόμενοι στη αρχή του παιδαγωγικού σχεδιασμού. Το μάθημα αυτό δίνει τη δυνατότητα στους συμμετέχοντες να αποκτήσουν βασικές γνώσεις σε ένα εξειδικευμένο πεδίο της Παιδαγωγικής και πιο συγκεκριμένα στη διδακτική αξιοποίηση ψηφιακών Μέσων στην εκπαιδευτική διαδικασία.
- Διδάσκων: Alivizos Sofos
Ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη προγραμμάτων ηλεκτρονικής μάθησης (e-learning) στο πλαίσιο της δια βίου μάθησης, βρίσκεται πλέον στο επίκεντρο τόσο ευρωπαϊκών, όσο και εθνικών εκπαιδευτικών πολιτικών, ιδιαίτερα μετά την εμπειρία της πανδημίας του COVID-19. Η νέα αυτή πραγματικότητα προϋποθέτει μια συστηματική προσέγγιση στην προετοιμασία των νέων επαγγελματιών της εκπαίδευσης, λαμβάνοντας υπόψη το θεωρητικό και τεχνολογικό υπόβαθρο της Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης. Επιπρόθετα, με το πέρασμα στην ψηφιακή εποχή, ο Εκπαιδευτικός Σχεδιασμός (Instructional Design) απέκτησε ιδιαίτερη σημασία, καθώς σε αντίθεση με τη συμβατική δια ζώσης διδασκαλία, η οποία δυνητικά μπορεί να υλοποιηθεί με ελάχιστο έστω σχεδιασμό, το e-learning αποτελεί τον κατ’ εξοχή τομέα όπου ο εκπαιδευτικός σχεδιασμός αφενός διεξάγεται συστηματικά και αφετέρου αναπτύσσεται παράλληλα. Διατρέχει όλες τις επιμέρους φάσεις του κύκλου ζωής του e-learning, εστιάζοντας σε ζητήματα υλικού, δραστηριοτήτων και αξιολόγησης. Σε αυτό το γενικό πλαίσιο, το μάθημα ασχολείται μεταξύ άλλων με την Δια βίου Εκπαίδευση, τα Ηλεκτρονικά περιβάλλοντα εκπαίδευσης και μάθησης, το σχεδιασμό και οργάνωση του e-learning, την δημιουργία ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού και εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων.
- Διδάσκων: APOSTOLOS KOSTAS
Το μάθημα αυτό έχει ως βασικό σκοπό την εισαγωγή των φοιτητών/τριών στη μεθοδολογία της κοινωνικής έρευνας και την εξοικείωσή τους με ένα ευρύ φάσμα στρατηγικών και τεχνικών που χρησιμοποιούνται από τους ερευνητές στις Κοινωνικές Επιστήμες, με έμφαση στην Εκπαίδευση. Στοχεύει: α) στην παρουσίαση των βασικότερων φιλοσοφικών και επιστημολογικών ζητημάτων στην κοινωνική έρευνα, β) στην περιγραφή των σημαντικότερων ποσοτικών και ποιοτικών στρατηγικών έρευνας, γ) στην εξοικείωση των φοιτητών/τριών με τα κυριότερα μέσα συλλογής δεδομένων, δ) στην ευαισθητοποίηση των φοιτητών/τριών για τις ηθικές και δεοντολογικές αρχές πάνω στις οποίες πρέπει να στηρίζεται η επιστημονική και κοινωνική έρευνα, και ε) στην κατανόηση της διαδικασίας συγγραφής μιας ερευνητικής εργασίας με έμφαση στη διπλωματική μεταπτυχιακή εργασία.
- Διδάσκων: Nikolaos Andreadakis