To Εργαστήριο Μαθησιακής Τεχνολογίας και Διδακτικής Μηχανικής (http:/ltee.aegean.gr) του Τμήματος Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΤΕΠΑΕΣ) του Πανεπιστημίου Αιγαίου, σε συνεργασία με το τμήμα Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου του Bielefeld στη Γερμανία, το τμήμα Μαθηματικών του Πανεπιστημίου της Catania στην Ιταλία, το Instituto Superior de Engenharia do Porto- ISEP στην Πορτογαλία, την Federación Española de Sociedades de Profesores de Matemáticas (FESPM) της Ισπανίας και τον συντονισμό του Ινστιτούτου Διδακτικής της Πληροφορικής και των Μαθηματικών του Πανεπιστημίου Goethe της Φρανκφούρτης στη Γερμανία, υλοποιούν το ερευνητικό πρόγραμμα στρατηγικών συμπράξεων Erasmus+ σε απάντηση της κατάστασης πανδημίας COVID-19 (πρόσκληση 25/08/2020) με τίτλο: “Προσαρμοστικά Μαθηματικά Μαθησιακά Μονοπάτια για Σύγχρονη Διαδικτυακή Διδασκαλία στην Ευρώπη” - “Adaptive Synchronous Mathematics Learning Paths for Online Teaching in Europe” και σε συντομία “ASYMPTOTE”. Το έργο ASYMPTOTE στοχεύει στην ανάπτυξη ψηφιακών εργαλείων για την διδασκαλία των μαθηματικών από απόσταση, με σύγχρονα μέσα επικοινωνίας για την αντιμετώπιση της κατάστασης που διαμορφώνεται στην εκπαίδευση στις περιπτώσεις πανδημίας, όπως του COVID-19, κατά την οποία εφαρμόζεται επείγουσα από απόσταση διδασκαλία (Emergency Remote Teaching).

Στο πλαίσιο του ASYMPTOTE και για τη δοκιμή και διάχυση του αποθετηρίου, της εφαρμογής (app) και των αποτελεσμάτων του προγράμματος γενικά, στις χώρες μέλη θα πραγματοποιηθεί επιμόρφωση των εκπαιδευτικών με ειδικό πρόγραμμα μεγάλης διάρκειας (Long Term Curriculum) με τίτλο: “Ψηφιακά εργαλεία για την διαδικτυακή διδασκαλία των μαθηματικών”, “Digital Tools for Online Mathematics Teaching”. Το επιμορφωτικό πρόγραμμα απευθύνεται σε φοιτητές/τριες Μαθηματικών που διανύουν το τρίτο έτος σπουδών τουλάχιστον, σε φοιτητές/τριες Παιδαγωγικών Τμημάτων που διανύουν το τρίτο έτος σπουδών τουλάχιστον, σε πτυχιούχους Μαθηματικών που παρακολουθούν ΠΜΣ σχετικών με τη Διδακτική και τις Ψηφιακές τεχνολογίες καθώς και σε εν ενεργεία εκπαιδευτικούς Μαθηματικών στη Β’θμια εκπαίδευση.