Σκοπός του μαθήματος είναι η σύνδεση της ερευνητικής με τη μαθησιακή δραστηριότητα μέσα σε τεχνολογικά περιβάλλοντα διδασκαλίας των Μαθηματικών και των Θετικών Επιστημών. Στόχος είναι να αποκτήσουν οι φοιτήτριες-τες τις βασικές ικανότητες ώστε να σχεδιάζουν ατομικά ή/και συνεργατικά σχέδια έρευνας δράσης και τεχνολογικά περιβάλλοντα για την ανάπτυξη μοντέλων διδασκαλίας που περιλαμβάνουν τη διερεύνηση των μαθησιακών καταστάσεων σε πολλαπλά πεδία [ομάδα, τάξη/τμήμα, Σχολική Μονάδα κ.ά.]. Θα αναπτυχθεί μια ιστορική προσέγγιση γενικών τάσεων και 'παραδειγμάτων' στη μεθοδολογία έρευνας (Κατηγοριοποιήσεις Ερευνητικών Ερωτημάτων. Κατηγοριοποιήσεις-Αναλύσεις Μεθοδολογιών Έρευνας και συσχετίσεις με Θεωρίες Μάθησης και Φιλοσοφικά παραδείγματα. Σύγχρονες τάσεις ερευνητικής προβληματικής και μεθοδολογίας.
- Διδάσκων: Giorgos Fesakis
- Διδάσκων: Despoina Koutsomanoli Filippaki
- Διδάσκων: Stavroula Prantsoudi
- Διδάσκων: Stamatia Volika
- Διδάσκων: Ageliki Dimitrakopoulou
- Διδάσκων: Giorgos Errikos Hlapanis
- Διδάσκων: Roula Petrou
- Διδάσκων: Fragkiskos Kalavasis
- Διδάσκων: Georgios Kritikos
- Διδάσκων: Andreas Moutsios-Rentzos