Δεν μπορώ να συνδεθώ στο Moodle

Εφόσον είστε ενεργό μέλος του Πανεπιστημίου Αιγαίου (φοιτητής, ΔΕΠ, Διοικητικό προσωπικό κτλ) για να συνδεθείτε στο https://aegeanmoodle.aegean.gr  θα χρησιμοποιήσετε τους ακαδημαϊκούς σας λογαριασμούς/κωδικούς, τους ίδιους με τους οποίους συνδέεστε στο email σας και τις άλλες υπηρεσίες του Πανεπιστημίου.

Εξωτερικοί χρήστες (Σεμινάρια/Δια Βίου/ΚΕΔΙΒΙΜ/εξ.συνεργάτες/επισκέπτες κτλ) που δεν έχουν λογαριασμό στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου, και έχουν δικούς τους προσωπικούς κωδικούς που έλαβαν κατά την εγγραφή τους , σε αυτή την περίπτωση μόνο μπορείτε να πατήσετε στο παράθυρο σύνδεσης 'Ξεχάσατε τον κωδικό σας;'  για επαναφορά κωδικού.

 

Ειδικά για τα μέλη του πανεπιστημίου:

 

Αν έχετε πρόβλημα να συνδεθείτε στο Moodle, αρχικά θα πρέπει να επιβεβαιώσετε τα στοιχεία του λογαριασμού σας στο:

https://checkpassword.aegean.gr

 

  • Αν έχει λήξει ο λογαριασμός σας (για λόγους ασφαλείας οι λογαριασμοί/κωδικοί λήγουν ανά 9 μήνες περίπου) θα σας εμφανίσει το αντίστοιχο μήνυμα και θα πρέπει να ορίσετε ένα νέο κωδικό* μέσω της ιστοσελίδας: https://webmail.aegean.gr/owa/auth/expiredpassword.aspx (εφόσον γνωρίζετε το προηγούμενο password σας).
  • Αν δεν είναι σωστά κι έχετε ξεχάσει τον κωδικό σας και έχετε πρόβλημα πρόσβασης γενικότερα σε ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Πανεπιστημίου Αιγαίου, για να οριστεί νέος κωδικός θα πρέπει:

Α) Αν είστε προπτυχιακός/ή φοιτητής/τρια (με έτος εισαγωγής μετά το 2016) και  θυμόσαστε τα στοιχεία κατά την εγγραφή σας, μπορείτε να ορίστε νέο κωδικό πρόσβασης μέσω της εφαρμογής : https://ype.aegean.gr/setyourpass

Β) Διαφορετικά (το helpdesk του Moodle δεν έχει δικαιώματα επαναφοράς του κωδικού σας), παρακαλούμε επικοινωνήστε με τον/την υπεύθυνο/η Πληροφορικής του τμήματός σας,  που έχει τα κατάλληλα δικαιώματα για την διαχείρισή του λογαριασμού σας, έτσι ώστε να κάνει επαναφορά του κωδικού σας σύμφωνα με την διαδικασία που θα σας υποδείξει.

 

» Συχνές Ερωτήσεις