Το περιεχόμενο του μαθήματος διαρθρώνεται στις εξής ενότητες:

  1. Εισαγωγή στην εκπαίδευση για το περιβάλλον και την αειφορία
  2. Ανάλυση του κυρίαρχου συστήματος παραγωγής-κατανάλωσης, εννοιολογικός προσδιορισμός της αειφόρου ανάπτυξης, ήπια και ισχυρή αειφορία
  3. Παρουσίαση των στόχων της εκπαίδευσης για το περιβάλλον και την αειφορία
  4. Συζήτηση σχετικά με τις βασικές κατηγορίες ΤΠΕ (λογισμικά πολυμέσων, ιστοχώροι, ψηφιακές εγκυκλοπαίδειες, εκπαιδευτικές πύλες, αποθήκες μαθησιακών αντικειμένων) που μπορούν να αξιοποιηθούν στην εκπαίδευση για το περιβάλλον και την αειφορία
  5. Παρουσίαση ερευνητικών δεδομένων από τη διεθνή βιβλιογραφία αναφορικά με τη χρήση των ΤΠΕ στην εκπαίδευση για το περιβάλλον και την αειφορία
  6. Ανάπτυξη ψηφιακών αφηγήσεων για ζητήματα του περιβάλλοντος και της αειφορίας
  7. Παρουσίαση και αξιολόγηση ψηφιακών παιχνιδιών μάθησης για την περιβαλλοντική εκπαίδευση - εκπαίδευση για την αειφορία
  8. Εξοικείωση με λογισμικά χαρτογράφησης εννοιών
  9. Παρουσίαση πολυμεσικών εφαρμογών που ανέπτυξαν οι φοιτητές/τριες και αξιολόγησή τους από το σύνολο των συμμετεχόντων