Το μάθημα διαρθρώνεται σε δύο επίπεδα. Στο πρώτο επίπεδο παρουσιάζονται και αναλύονται οι γενικές θεωρητικές αρχές και οι πρακτικές (εφαρμοσμένες) προσεγγίσεις της Διδακτικής που αφορούν στους ακόλουθους θεματικούς άξονες: α. την προετοιμασία και το σχεδιασμό της διδασκαλίας, β. τη διεξαγωγή της διδασκαλίας, γ. την αξιολόγηση της διδασκαλίας/έλεγχο της επίτευξης των στόχων του μαθήματος, δ. διαστάσεις της διδακτικής πραγματικότητας που αναδεικνύουν η εκπαιδευτική επικαιρότητα και τα ενδιαφέροντα των φοιτητών. Στο δεύτερο επίπεδο οι φοιτητές/τριες μέσα από τον σχεδιασμό, τη διεξαγωγή, την αξιολόγηση και την παρακολούθηση μικροδιδασκαλιών συμφοιτητών τους, παρατηρούν και καταγράφουν τα δομικά στοιχεία της διδασκαλίας με βάση συγκεκριμένους άξονες-κλείδες παρατήρησης με στόχο την εξάσκησή τους στην απόκτηση/βελτίωση των διδακτικών τους δεξιοτήτων μέσα από βιωματικές προσεγγίσεις (παρουσίαση μικροδιδασκαλιών), καθώς και την απόκτηση δεξιοτήτων συγκριτικής και ερμηνευτικής αξιολόγησης, αλλά και βελτίωσης της αποτελεσματικότητας της διδασκαλίας (ανάλυση-αναστοχασμός και επανασχεδιασμός της μικροδιδασκαλίας).
- 教师: DarraMaria