Το προσφερόμενο μαθησιακό αντικείμενο που μπορεί να επιλεχθεί από φοιτητές που επιθυμούν να εργαστούν κυρίως εργαστηριακά, πειραματιζόμενοι μέσα σε ένα κατάλληλο παιδαγωγικό πλαίσιο προκειμένου να παράγουν ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό για την ηλεκτρονική μάθηση (e-Learning), είτε αυτή προσφέρεται ως δια ζώσης εκπαιδευτική διαδικασία είτε ως σχολική εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Το μάθημα διαρθρώνεται σε τέσσερις φάσεις.

Κατά την πρώτη φάση οι φοιτητές μελετούν τη σχετική βιβλιογραφία και τις γενικές θεωρητικές αρχές του αντικειμένου (1ος κύκλος). Στη δεύτερη φάση ερευνούν και καταγράφουν πρακτικές (εφαρμοσμένες) που αφορούν τη δημιουργία ψηφιακών υλικών (2ος κύκλος). Στην τρίτη φάση οι φοιτητές σχεδιάζουν, διαμορφώνουν και δημιουργούν ψηφιακό υλικό με στόχο την εφαρμογή του σε πραγματική τάξη (3ος κύκλος). Κατά την τέταρτη φάση οι φοιτητές συντάσσουν ένα εκπαιδευτικό διδακτικό σενάριο που επεξηγεί την εφαρμογή του ψηφιακού υλικού στην τάξη (4ος κύκλος). Στο τέλος οι φοιτητές παρουσιάζουν και αποτιμούν την εργασία τους (5ος κύκλος).

Το μάθημα αυτό διαπραγματεύεται τις ακόλουθες διδακτικές προσεγγίσεις:

  • Επαυξημένη πραγματικότητα
  • Ψηφιακή αφήγηση
  • Διαδραστικός πίνακας