Το μάθημα «Ψηφιακό Μάρκετινγκ» εξετάζει το ρόλο και τη σημασία που έχει η χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας για το μάρκετινγκ των σύγχρονων επιχειρήσεων. Το μάθημα εστιάζει τόσο στη θεωρητική όσο και στην πρακτική μεταφορά γνώσης για την πραγματική αλλά και τη δυνητική χρήση των νέων τεχνολογιών σε κάθε ψηφιακή διαδικασία που σχετίζεται με το μάρκετινγκ. Η υιοθέτηση του ψηφιακού μάρκετινγκ από τις επιχειρήσεις, εξετάζεται και αναλύεται σε ένα ευρύ πεδίο που καλύπτει διαφορετικές οπτικές, συμπεριλαμβανομένων των ιδιαίτερων αναγκών της προσφοράς και της ζήτησης.