Το Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (ΔΕΠΠΣ) διατήρησε τη Μουσική ως διακριτό διδακτικό αντικείμενο, με σκοπό να διασφαλιστεί η δυνατότητα στους εκπαιδευτικούς να διδάξουν μεθοδικά και συστηματοποιημένα την εννοιολογική γνώση αξιοποιώντας συγκεκριμένες μεθοδολογικές διαδικασίες με διαθεματικές προεκτάσεις και διεπιστημονικές συμπράξεις. Σκοπός της συγκεκριμένης έρευνας είναι να η διερεύνηση των κοινωνικών, πολιτιστικών, ιδεολογικών και μεθοδολογικών παραμέτρων τις οποίες η μουσική διδασκαλία απηχεί, υποδηλώνει, επαναπροσδιορίζει ή ανατρέπει, βοηθώντας τους/τις σύγχρονους/ες νηπιαγωγούς να κατανοήσουν τις πολλαπλές δυνατότητες της Μουσικής μέσω τη διασφάλισης της οργανικής σχέσης της βιωματικής και της σχολικής γνώσης. Επιπρόσθετα, οι ερευνητικές προσεγγίσεις έχουν ως στόχο να διατυπώσουν προτάσεις που αφορούν στη μεθοδολογία που μπορεί να ακολουθηθεί σχετικά με τη διεπιστημονική προσέγγιση της Μουσικής με άλλα γνωστικά αντικείμενα του Προγράμματος Σπουδών του Νηπιαγωγείου (Γλώσσα & Λογοτεχνία, Μαθηματικά, Φυσικές Επιστήμες, Εικαστικά, Τ.Π.Ε, Χορός, Περιβαλλοντική Αγωγή, Θεατρική Αγωγή, κ.ά.).