§1.  ΟΙ ΕΝΝΟΙΕΣ «ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ» και «ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ» (Εννοιολογικές αποσαφηνίσεις, Το παραδοσιακό ΑΠ και το AΠ με τη μορφή του «Curriculum», Η Διδασκαλία ως τέχνη, ως επιστήμη και ως τεχνική, Η σχέση μεταξύ ΑΠ & Δ, Δομικά Στοιχεία ΑΠ, Συνιστώσες ΑΠ, Είδη ΑΠ,  Το Διδακτικό «Τρίγωνο», Η Διδακτική Πράξη) (2)
§2.  ΤΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ & Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΤΟ ΠΑΛΙΣΙΟ ΤΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ (Η Κοινωνία της Πληροφορίας/Γνώσης, Η μετασχηματισμός της Πληροφορίας σε Γνώση, Η Πολυπολιτισμική Κοινωνία, Ο Ρόλος της Τεχνολογίας, ΟΙ Συνέπειες της Γνωστικής Επανάστασης, Τα Παιδαγωγικά Κινήματα, Το θέμα της Σχολικής Αποτυχίας, Οι Αναπτυξιακά Κατάλληλες Πρακτικές, Ο Νέος Ρόλος των Εκπαιδευτικών) (2)
§3.  Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΚΡΥΦΟΥ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ (Το Κρυφό Πρόγραμμα ως σιωπηλή διδασκαλία γνώσεων, αξιών, αντιλήψεων, Ο Ρόλος της Ιδεολογίας, Η Έννοια της «Ηγεμονίας», Η έννοια της Ψευδούς Συνείδησης,  (2) Τα στοιχεία του Κρυφού ΑΠ, Η σημασία του ρόλου του Κρυφού ΑΠ στην ερμηνεία και κατανόηση της σχολικής πραγματικότητας)
§4.  Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ (Ο Ρόλος του ΑΠ σύμφωνα με τον Φανξιοναλισμός, τη Συγκρουσιακή Θεωρία, και Ερμηνευτική Θεωρία, Η Κριτική Παιδαγωγική   (1)
§5.  ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΩΡΙΕΣ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ (Ακαδημαϊκός Ορθολογισμός, Γνωστικές Διαδικασίες, Κοινωνική Προσαρμογή και Κοινωνική Αναδόμηση, Αυτοπραγμάτωση, Τεχνοκρατισμός/Τεχνολογία, Ακαδημαϊκή Θεωρία, Θεωρία Μελέτης του Παιδιού, Θεωρία Κοινωνικής Αποτελεσματικότητας, .Θεωρία Κοινωνικής Αναδόμησης, Η σημασία τους για το ΑΠ και τη Δ ) (1)
§6.  ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΣΚΟΠΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΤΟΧΩΝ ΣΤΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (Προέλευση Σκοπών, Παιδαγωγικές Φιλοσοφίες, Επίπεδα και Λειτουργικότητα Σκοπών, Μετατρεψιμότητα Σκοπών, Λειτουργικότητα Στόχων, Ταξινομίες Στόχων) (1)
§7.  ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΩΝ ΣΤΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (Κριτήρια Επιλογής Περιεχομένου, Η Οργάνωση του Περιεχομένου, Οριζόντια και Κάθετη Οργάνωση, Συνέχεια-Αλληλουχία και Ολοκλήρωση των Περιεχομένων από τα διάφορα Γνωστικά Αντικείμενα, Διαθεματικότητα, Δι/πολύ-επιστημονικότητα, η οργάνωση με βάση τη Θεωρία ΠΤΝ) (2)
§8.  ΕΙΔΗ ΣΚΕΨΗΣ, ΓΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΉΣΗΣ ΣΤΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (Αφηγηματική και Παραδειγματική /Λογικο-Μαθηματική σκέψη, Δηλωτική και Διαδικαστική Γνώση, Φυσική/Λογικο-Μαθηματική Γνώση, Γνώση που προέρχεται από «Τεχνικό, Πρακτικό και Χειραφετητικό Ενδιαφέρον», «Μυθική» και «Ρομαντική» Κατανόηση) (1)
§9.  ΤΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ ΤΟΥ TYLER ΩΣ ΜΟΝΤΕΛΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ (Προέλευση Σκοπών και Στόχων, Ο Ρόλος της Παιδαγωγικής Φιλοσοφίας και Ψυχολογίας της Μάθησης στη Διατύπωση Στόχων, Το θέμα της Αξιολόγησης των Στόχων, Πλεονεκτήματα και Κριτική του Μοντέλου) (1)
§10.  ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΈΣ ΠΡΟΣΕΓΓΊΣΕΙΣ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΌ ΤΟΥ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΜΑΜΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ (Η Θεωρία Ανακεφαλαίωσης/Egan,  H Κριτική προσέγγιση/Freire, Giroux, Aronowitz, McLaren,Η  Ολιστική/Οικολογική Προσέγγιση/Χατζηγεωργίου) (1)