Αντικείμενο & Σκοπός Προγράμματος:
Οι επιχειρήσεις προκειμένου να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις του σύγχρονου επιχειρησιακού περιβάλλοντος πρέπει όλο και περισσότερο να στηρίζονται σε εργαζομένους ετερογενούς προέλευσης και χαρακτηριστικών. Το γεγονός αυτό δημιούργει πολλαπλές προκλήσεις σε επίπεδο ηθικής, συμπερίληψης και ισότητας, οι οποίες αν δεν αντιμετωπιστούν μπορεί να επηρεάσουν αρνητικά την απόδοση του ανθρωπίνου δυναμικού αλλά και την δημοσιά εικόνα των επιχειρήσεων ως εργοδότες. Στο πλαίσιο αυτό οι επιχειρήσεις κάθε τύπου πρέπει να αναπτύξουν μια κουλτούρα συμπεριληπτικής ηγεσίας με σκοπό να αντιμετωπίσουν τις προαναφερμένες προκλήσεις. Το επιμορφωτικό πρόγραμμα «Συμπεριληπτική ηγεσία: Θεωρία και Πράξη» μέσω ενός συνδυασμού σύγχρονης (προαιρετικής) και ασύγχρονης εξ αποστάσεως διδασκαλίας θα προσφέρει σύγχρονες θεωρητικές αλλά και πρακτικές γνώσεις στους/στις επιμορφούμενους/ες που θα τους/τις βοηθήσουν να δημιουργήσουν το δικό τους ατομικό πρόγραμμα δράσεων ανάπτυξης κουλτούρας συμπεριληπτικού/ής ηγέτη/ιδας.
Ο συνδυασμός της σύγχρονης και ασύγχρονης εξ αποστάσεως διδασκαλίας έχει επιλεγεί γιατί δημιουργεί μοναδικά πλεονέκτημα για τους/τις επιμορφούμενους/ες: τακτική επικοινωνία με τον διδάσκοντα, ευελιξία, ευκαιρία καλύτερης ανάλυσης και επεξήγησης των θεωρητικών γνώσεων και άλλα. Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα απευθύνεται σε νέους και νέες αλλά και εμπείρους/ες επαγγελματίες οι οποίοι/ες επιθυμούν να αναπτύξουν κουλτούρα συμπεριληπτικού/ής ηγέτη/ιδας. Με την επιτυχή ολοκλήρωση του εκπαιδευτικού προγράμματος «Συμπεριληπτική ηγεσία: Θεωρία και Πράξη» οι επιμορφούμενοι/ες θα λάβουν «Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης».
Μαθησιακοί Στόχοι Προγράμματος:
Με την ολοκλήρωση του προγράμματος, οι επιμορφούμενοι/ες θα είναι σε θέση να:
1. Εκθέτουν τις σύγχρονες προκλήσεις που οι επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν σε θέματα ηθικής, συμπερίληψης και ισότητας.
2. Ορίζουν την έννοια της συμπεριληπτικής ηγεσίας.
3. Αναδεικνύουν την αξία που αυτή διαθετει στην αντιμετωπίσει των προκλήσεων που οι επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν.
4. Παρουσιάζουν τα κεντρικά σημεία του θεωρητικού πλαισίου σχετικά με την ηγεσία και την συμπεριληπτική ηγεσία.
5. Παρουσιάζουν τα κεντρικά σημεία του θεωρητικού πλαισίου σχετικά με την οργανωσιακή κουλτούρα.
6. Απαριθμούν τα χαρακτηριστικά των συμπεριληπτικών ηγετών.
7. Αυτοαξιολογουν τα χαρακτηριστικά συμπεριληπτικού/ής ηγέτης/ιδας που διαθέτουν.
8. Απαριθμούν τα κεντρικά στοιχεία που συνθέτουν την οργανωσιακή κουλτούρα.
9. Εκθέτουν τα κεντρικά σημεία του θεωρητικού πλαισίου σχετικά με τον προγραμματισμό εργασιών και δράσεων.
10. Καταγράφουν τον δικό τους προγραμματισμό δράσεων ανάπτυξης κουλτούρας συμπεριληπτικού/ής ηγέτη/ιδας.
Μεθοδολογία αξιολόγησης:
Σε κάθε διδακτική ενότητα ή και συνεδρία οι επιμορφούμενοι/ες θα πρέπει να υποβάλλουν ηλεκτρονικά το αντίστοιχο τεστ αξιολόγησης ή και εργασία (ατομική ή ομαδική) αξιολόγησης, τηρώντας το χρονοδιάγραμμα που έχει δοθεί από τον διδάσκοντα και καλύπτοντας την ελάχιστη βαθμολογική βάση.
Ελάχιστα Προσόντα Υποψηφίων:
• Βασικές γνώσεις χρήσης υπολογιστών (πλοήγηση στο internet, επεξεργασία κείμενων, αναζήτηση πληροφοριών κ.λπ.).
• Βασική γνώση Αγγλικών (μελέτη άρθρων και παρακολούθηση βίντεο).
- Teacher: Christos Kakarougkas
Αντικείμενο & Σκοπός Προγράμματος:
Οι επιχειρήσεις προκειμένου να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις του σύγχρονου επιχειρησιακού περιβάλλοντος πρέπει όλο και περισσότερο να στηρίζονται σε εργαζομένους ετερογενούς προέλευσης και χαρακτηριστικών. Το γεγονός αυτό δημιούργει πολλαπλές προκλήσεις σε επίπεδο ηθικής, συμπερίληψης και ισότητας, οι οποίες αν δεν αντιμετωπιστούν μπορεί να επηρεάσουν αρνητικά την απόδοση του ανθρωπίνου δυναμικού αλλά και την δημοσιά εικόνα των επιχειρήσεων ως εργοδότες. Στο πλαίσιο αυτό οι επιχειρήσεις κάθε τύπου πρέπει να αναπτύξουν μια κουλτούρα συμπεριληπτικής ηγεσίας με σκοπό να αντιμετωπίσουν τις προαναφερμένες προκλήσεις. Το επιμορφωτικό πρόγραμμα «Συμπεριληπτική ηγεσία: Θεωρία και Πράξη» μέσω ενός συνδυασμού σύγχρονης (προαιρετικής) και ασύγχρονης εξ αποστάσεως διδασκαλίας θα προσφέρει σύγχρονες θεωρητικές αλλά και πρακτικές γνώσεις στους/στις επιμορφούμενους/ες που θα τους/τις βοηθήσουν να δημιουργήσουν το δικό τους ατομικό πρόγραμμα δράσεων ανάπτυξης κουλτούρας συμπεριληπτικού/ής ηγέτη/ιδας.
Ο συνδυασμός της σύγχρονης και ασύγχρονης εξ αποστάσεως διδασκαλίας έχει επιλεγεί γιατί δημιουργεί μοναδικά πλεονέκτημα για τους/τις επιμορφούμενους/ες: τακτική επικοινωνία με τον διδάσκοντα, ευελιξία, ευκαιρία καλύτερης ανάλυσης και επεξήγησης των θεωρητικών γνώσεων και άλλα. Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα απευθύνεται σε νέους και νέες αλλά και εμπείρους/ες επαγγελματίες οι οποίοι/ες επιθυμούν να αναπτύξουν κουλτούρα συμπεριληπτικού/ής ηγέτη/ιδας. Με την επιτυχή ολοκλήρωση του εκπαιδευτικού προγράμματος «Συμπεριληπτική ηγεσία: Θεωρία και Πράξη» οι επιμορφούμενοι/ες θα λάβουν «Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης».
Μαθησιακοί Στόχοι Προγράμματος:
Με την ολοκλήρωση του προγράμματος, οι επιμορφούμενοι/ες θα είναι σε θέση να:
1. Εκθέτουν τις σύγχρονες προκλήσεις που οι επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν σε θέματα ηθικής, συμπερίληψης και ισότητας.
2. Ορίζουν την έννοια της συμπεριληπτικής ηγεσίας.
3. Αναδεικνύουν την αξία που αυτή διαθετει στην αντιμετωπίσει των προκλήσεων που οι επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν.
4. Παρουσιάζουν τα κεντρικά σημεία του θεωρητικού πλαισίου σχετικά με την ηγεσία και την συμπεριληπτική ηγεσία.
5. Παρουσιάζουν τα κεντρικά σημεία του θεωρητικού πλαισίου σχετικά με την οργανωσιακή κουλτούρα.
6. Απαριθμούν τα χαρακτηριστικά των συμπεριληπτικών ηγετών.
7. Αυτοαξιολογουν τα χαρακτηριστικά συμπεριληπτικού/ής ηγέτης/ιδας που διαθέτουν.
8. Απαριθμούν τα κεντρικά στοιχεία που συνθέτουν την οργανωσιακή κουλτούρα.
9. Εκθέτουν τα κεντρικά σημεία του θεωρητικού πλαισίου σχετικά με τον προγραμματισμό εργασιών και δράσεων.
10. Καταγράφουν τον δικό τους προγραμματισμό δράσεων ανάπτυξης κουλτούρας συμπεριληπτικού/ής ηγέτη/ιδας.
Μεθοδολογία αξιολόγησης:
Σε κάθε διδακτική ενότητα ή και συνεδρία οι επιμορφούμενοι/ες θα πρέπει να υποβάλλουν ηλεκτρονικά το αντίστοιχο τεστ αξιολόγησης ή και εργασία (ατομική ή ομαδική) αξιολόγησης, τηρώντας το χρονοδιάγραμμα που έχει δοθεί από τον διδάσκοντα και καλύπτοντας την ελάχιστη βαθμολογική βάση.
Ελάχιστα Προσόντα Υποψηφίων:
• Βασικές γνώσεις χρήσης υπολογιστών (πλοήγηση στο internet, επεξεργασία κείμενων, αναζήτηση πληροφοριών κ.λπ.).
• Βασική γνώση Αγγλικών (μελέτη άρθρων και παρακολούθηση βίντεο).
- Teacher: Christos Kakarougkas