Το μάθημα αυτό αποσκοπεί στην κατανόηση της σημαντικότητας των στρατηγικών Μάρκετινγκ σε θέματα προσφερομένων προϊόντων ή υπηρεσιών, δικτύου διανομής, τιμολόγησης, προβολής και επικοινωνίας. Πιο συγκεκριμένα, αναδεικνύεται η αναγκαιότητα της κατάρτισης αποτελεσματικών προγραμμάτων μάρκετινγκ, προκειμένου να επιτευχθούν οι στόχοι της επιχείρησης, στα πλαίσια ενός ολοένα και πιο ανταγωνιστικού επιχειρησιακού περιβάλλοντος
- Teacher: Vangelis Mennis
- Teacher: Maria Salamoura
- Teacher: Ioannis Kinias
- Teacher: Vangelis Mennis
- Teacher: Michalis Bekiaris
- Teacher: Andreas Andrikopoulos
- Teacher: Evanthia Zervoudi