Το μάθημα αυτό αποσκοπεί στην κατανόηση της σημαντικότητας των στρατηγικών Μάρκετινγκ σε θέματα προσφερομένων προϊόντων ή υπηρεσιών, δικτύου διανομής, τιμολόγησης, προβολής και επικοινωνίας. Πιο συγκεκριμένα, αναδεικνύεται η αναγκαιότητα της κατάρτισης αποτελεσματικών προγραμμάτων μάρκετινγκ, προκειμένου να επιτευχθούν οι στόχοι της επιχείρησης, στα πλαίσια ενός ολοένα και πιο ανταγωνιστικού επιχειρησιακού περιβάλλοντος
- Διδάσκων: Vangelis Mennis
- Διδάσκων: Maria Salamoura
- Διδάσκων: Ioannis Kinias
- Διδάσκων: Vangelis Mennis
- Διδάσκων: Michalis Bekiaris
- Διδάσκων: Andreas Andrikopoulos
- Διδάσκων: Evanthia Zervoudi